THE PRESIDENT MUST APOLOGIZE... Written by E PLUS The Storyteller ✍๐Ÿฟ

 THE PRESIDENT MUST APOLOGIZE(PART 1) 

Written by E PLUS The Storyteller ✍๐Ÿฟ


"Try am make I see! Dem no born you well if you touch me!" Laraba screamed.


"Are you okay? You dey mad ni? See dis one wey I wun help her destiny! Na im dey do gragra any how! I no blame you! Ah! Maka Don dun suffer! Na Pakolo I blame o! Just dis one night stand wey we parole na im dey make you wun scatter the whole area?" Maka Don lamented.


"You neva see scatter! (Laughs hysterically) when I dun finish with all of una, una go trip!  Me! Laraba! Hmmm...abeg pay me my money make I comot for here jare!" Laraba  reacted. Almost immediately there was a knock on the door.


"Na who be dat nau!" Maka Don snapped.


"Boss! Na me o! Pakolo! Sumtin just drop nau nau o! You gat to come check am!" Pakolo replied.


"Okay! I dey come, make I settle dis level wey dey my front..go wait for your room!" Maka Don said.


"Okay Boss!" Pakolo said.


"Take your money jare! You no even get swag!" Maka Don said as he threw a bundle of note  at  Laraba.


"See ehn! For dis your miserable life, no ever call me again! I no be all those your cheap cheap levels wey you just dey use anyhow!" Laraba lamented and walked out.


"Na so una dey talk! Abegi make I hear word!!!" Maka Don said dismally.


________________________________


"Guys! This is unacceptable! You were given an assignment to carry out and you failed woefully! Then why did we pay that much?" Benard, the information minister said angrily.


"Able Minister, no be as you take talk am, e be. Na sumtin lead to sumtin and if we take of am, everytin go level." Julius responded.


   The Minister paused for a while and pondered over Julius' words.


"So, is there something I need to know?" He probed. Julius heaved a heavy sigh of despair before he commenced talking


"Able Minister, the truth of the matter be say, e get one secret wey just leak from the presidential Villa, and na only miracle fit hapun to save the president. Able Minister, dis na serious top secret ooo! And e dun enter the enemy's camp"  Julius whispered. Benard stood still and seemed lost for a moment.


"Okay... What is this top secret?" He asked.


"Ah! Able Minister! Dis one go hard o!" Julius replied.


"Meaning...?" Benard interjected.

          The Story continues....

___________________________


LONGRAIN TASTY GROUND RICE SWALLOW


No long story...


This is your best choice for healthy and tasty Ground rice swallow๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ


The testimonies are just rushing in...abeg who no like better chopulate..even me join put mouth for the gist๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ


LONGRAIN TASTY GROUND RICE.


Easy to prepare and no preservatives.


To place your order Call/WhatsApp 07081536821


Send me a DM to place your order(s) 07081536821

_________________________


Hire a ghost writer for your Content Creation,  Brand, Social Media Page, Research, Essays, Book Writing, and Stories.
 @ E PLUS The Storyteller has got your back. Call/WhatsApp 07081536821

Comments

Popular posts from this blog

GREEN LAND. Written by E PLUS The Storyteller.

The Wailing Creatures Written by Sumayyah Oluwafunbi Ogunsola

That’s NOT my father! Sumayyah Oluwafunbi Ogunsola